آموزشگاه رباتیک در اراک_نمایندگی لکو ایران

آموزش : رباتیک_چرتکه_آزمایشات جذاب شیمی

آموزشگاه رباتیک در اراک_نمایندگی لکو ایران

آموزش : رباتیک_چرتکه_آزمایشات جذاب شیمی

به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09183623972 تماس حاصل فرمایید.آموزشگاه در حال حاضر از ساعت 3 عصر لغایت 8 عصر فعال می باشد.جهت ثبت نام در کلاس های حضوری رباتیک در اراک به آدرس خیابان عباس آباد بالاتر از امام زاده جنب دبیرستان صالحین آموزشگاه موفقیت از منوی بالا(ثبت نام آنلاین )استفاده فرمایید؛ تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

هوشهای چندگانه گاردنر2

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۴ ب.ظ

نظریه هوش های چندگانه گاردنر به عنوان ابزار قدرتمندی برای کمک به دستیابی به اهداف آموزشی مورد استفاده قرار گرفته و در جهت اصلاح روش های آموزش و بهبود فرآیند یاددهی- یادگیری توانسته به دغدغه های مربیان و کارشناسان آموزش و پرورش در دهه های اخیر پاسخ مثبت داده و آنها را به شکل موثری در اجرای برنامه های درسی یاری رسانده است.

کاربرد هوش های چندگانه گاردنر در مدارس

گاردنر، نظریه سنتی هوش را مورد انتقاد قرار داده و معتقد بود که آنها تمامی توانایی های انسان را در بر نمی گیرند. او به این مسئله اشاره دارد که انسان ها دارای تمام این هوش ها بوده ولی ترکیب این هوش ها در میان افراد مختلف متفاوت است. به این معنی که ممکن است فردی در هوش بین فردی قوی باشد و دیگری در هوش تجسمی-فضایی.

با استفاده از این نظریه، متخصصان حوزه تعلیم و تربیت وظیفه ی شناخت استعدادها و توانایی های دانش آموزان و در وهله بعدی مناسب سازی روش های آموزش و تدریس برای آنان براساس رویکردهای جدید را بر عهده دارند.

تئوری هوش های چندگانه گاردنر، میتواند باعث ۱- پرورش قدرت یادگیری و افزایش میزان حل مسئله و خلاقیت در افراد می شود.

۲- این نظریه فرصت هایی را برای یادگیری صحیح  براساس نیازها، علایق، استعدادها و توانایی های دانش آموزان فراهم می سازد.

۳- مشارکت والدین و معلمان و تعامل بیشتر بین آنان در فرآیندهای آموزشی و پژوهشی افزایش می یابد.

با توجه به موارد ذکر شده و لزوم توجه به امر آموزش و یادگیری دانش آموزی، لکوایران در راستای اهداف پژوهش محور خود که بر پایه تئوری مزرعه فکر و هوش های چندگانه گاردنر صورت گرفته، گام برداشته است. بر این اساس، شرکت لکو، رشته های متعدد و جذابی را به صورت دوره های آموزشی حضوری و مجازی و برای گروه های سنی مختلف فراهم و اقدام به برگزاری آن کرده است.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های  تلگرام واینستاگرام مراجعه نموده و یا از طریق شماره  09394328260   با ما در ارتباط باشید.

در شرایط کنونی کلیه کلاسها بصورت آنلاین برگزار می شود و در صورت عدم  رضایت کل مبلغ آموزش برگردانده می شود.

ثبت نام بصورت آنلاین از درگاه سایت مرکزی لکو با کلیک بر روی لینک ثبت نام آنلاین امکان پذیر است پس از ثبت نام تا حداکثر72 ساعت بعد کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته شرایط را برای ورود شما به دوره آموزشی فراهم می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی