آموزشگاه رباتیک در اراک_نمایندگی لکو ایران

آموزش : رباتیک_چرتکه_آزمایشات جذاب شیمی

آموزشگاه رباتیک در اراک_نمایندگی لکو ایران

آموزش : رباتیک_چرتکه_آزمایشات جذاب شیمی

به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09183623972 تماس حاصل فرمایید.آموزشگاه در حال حاضر از ساعت 3 عصر لغایت 8 عصر فعال می باشد.جهت ثبت نام در کلاس های حضوری رباتیک در اراک به آدرس خیابان عباس آباد بالاتر از امام زاده جنب دبیرستان صالحین آموزشگاه موفقیت از منوی بالا(ثبت نام آنلاین )استفاده فرمایید؛ تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

برگزاری دوره رایگان هوش و خلاقیت

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۳ ب.ظ

هوش :

هوش به عنوان مهارت های شناختی عمومی برای روبه به رو شدن و حل کردن مسائل مختلف تعریف می شود.

تونایی در استدلال کردن،درک درست از روابط و قیاس ها،انجام سریع محاسبات ، یادگیری سریع مباحث مختلف،تفکیک کامل دو نیمکره مغز و ….. نمونه هایی از مهارت هایی است که فرد با هوش بالا دارا میباشد.

خلاقیت :

خلاقیت یعنی رسیدن به ایده های سریع و جدید برای حل مسائل و مشکلات با بهترین متد می باشد.هر گاه فرد تلاشی در جهت اینکه مشکلات را با روشی بسیار ساده با صرف کمترین انرژی صرف کمترین هزینه و با بازدهی بسیار بالا به انجام میرسانید در واقع از خلاقیت خود استفاده نموده اید.

فواید دوره هوش و خلاقیت در لکو کاپ

شواهد حاکی از آن است که افرادی که در بکاگیری روش های خلاقانه در مواجهه با مشکلات و مسائل مختلف ثابت هستند و به خوبی میتوانند تجربیات خود را با هم تلفیق کرده در جهت سهولت حل مسائل گام بردارند به نسبت سایرین درصد موفقیت چشم گیر تری در مراحل مختلف زندگی خواهند داشت.در این دوره آموزش هایی در جهت بالا بردن هوش دانش آموزان و به کارگیری خلاقیت آنها در حل کردن مباحث و سوالات هوشی انجام می پذیرد.

دوره بدلیل کرونا بصورت آنلاین برگزار می گردد.

مشخصات دوره:

چهار جلسه بصورت رایگان از طرف نمایندگی اراک برگزار می گردد.

در صورت تمایل دانش آموزان میتوانند در مسابقات ملی لکوکاپ شرکت کنند و در صورت شرکت در لکوکاپ شش جلسه تکمیلی از طرف گروه دانش بنیان لکو برای کل کشور بصورت همزمان و رایگان برگزار می گردد.دانش آموزانیکه رتبه های برتر کسب کنند به مسابقات جهانی هوش و خلاقیت راه پیدا می کنند.

سرفصل های آموزشی :

الگویابی عددی و نمادی ، الگویابی شکلی و تحلیلی ، تکنیک های حل مسائل شمارشی ، تکنیک های حل مسائل هوش تصویری فضایی ، تکنیک های حل مسائل استدلالی ، تکنیک های حل مسائل منطقی ، روش های حل مسائل رابطه و تحلیل تصاویر ، رمز گشایی اعداد ، تکنیک های حل مسائل هوش زبانی کلامی ، روش های افزایش تمرکز ، بررسی دقیق نمونه سوالات مسابقات مختلف هوش و….

زمان ثبت نام:15آذر ماه لغایت30 آذر ماه

زمان اجرای دوره:5 دیماه

نحوه ثبت نام : ارسال عدد1 به شماره09394328260

نحوه برگزاری: بصورت آنلاین لینک دوره برای شما ارسال می گردد.

رده سنی شرکت کنندگان : 8 تا 17 سال

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در کلاسهای آنلاین لکو به منظور آمادگی شرکت در مسابقات لکوکاپ ایران:

1- تماس با شماره09183623972

2- بازدید از کانال تلگرامی lecoarak@

3- بازدید از پیج اینستاگرامی lecoarark

4- ثبت نام بصورت آنلاین در کلاس ها از طریق سایت کشوری لکو https://leco.ir/sabtenam/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی